گروه نرم افزاری درحال

گروه نرم افزاری درحال تولید کننده نرم افزار فاکتور فروش ارزش افزوده ، اندیکاتور و دبیرخانه ، حسابداری ، حسابداری شن و ماسه و نرم افزار فروش اقساطی می باشد.

گروه نرم افزاری درحال

گروه نرم افزاری درحال تولید کننده نرم افزار فاکتور فروش ارزش افزوده ، اندیکاتور و دبیرخانه ، حسابداری ، حسابداری شن و ماسه و نرم افزار فروش اقساطی می باشد.

گروه نرم افزاری درحال
طبقه بندی موضوعی

دانلود نرم افزار دبیرخانه کرک شده چه معایبی دارد؟

حجت یوسفی | دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۹ ب.ظ

دانلود نرم افزار دبیرخانه کرک شده چه معایبی دارد؟

آیا شما هم دنبال دانلود نرم افزار دبیرخانه کرک شده هستید؟

با توجه به حجم زیاد فعالیت های اداره ها ، شرکت ها ، مدارس ، مراکز آموزشی ، دفاتر وکالت ، دفاتر اسناد رسمی و اشخاص نیاز به استفاده از نرم افزار دبیرخانه بسیار ضروری به نظر می رسد.

در این جهت برخی از این ساز مان ها با تفکری اشتباه در صدد جستجوی نرم افزارهای کرک شده می باشند.

در این اینجا سعی خواهیم کرد که شما را با معایب استفاده از نرم افزار دبیرخانه کرک شده آشنا کنیم و شما را از دانلود نرم افزار دبیرخانه کرک شده منع نماییم.

معایب استفاده از نرم افزار دبیرخانه کرک شده چیست؟

تصور کنید که از بهترین نرم افزار دبیرخانه کرک شده در سازمان یا شرکت خود استفاده می نمایید.

زمانیکه برای اطلاعات کامپیوتر شما مشکلی پیش بیاید، دیگری کاری از دست کسی بر نخواهد آمد. از طرفی هجوم ویروس ها و حمله هکرها را هم در نظر بگیرید. از طرف دیگر هزاران خطایی که در ویندوز سیستم کامپیوتری شما پیش می آید را تصور کنید.

  • در این مواقع اگر نرم افزار دبیرخانه شما نیاز به بازیابی اطلاعات و رفع عیوب تخصصی داشته باشد چه خواهید کرد؟
  • حالا این نرم افزار با تمام مزایای خود اگر از نسخه کرک شده استفاده کنید بدون هیچ پشتیبانی رها خواهید کرد و اطلاعات با ارزشتان را از دست خواهید داد؟
  • اگر بر اساس اشتباه کاربری نرم افزار پیغام خطا داد و شما دیگر قادر به درج نامه های خود در آن نبودید، می خواهید چکار کنید؟
  • وقتی برای خرید نرم افزار اقدام می کنید، می توانید به راحتی از همه خدماتی که برای شما ارایه می شود استفاده کنید و با کمی تحقیق و همچنین بررسی آگاهانه، به بهترین گزینه با بهترین خدمات دست پیدا کنید.

دانلود نرم افزار دبیرخانه کرک شده باعث می گردد تا شما در استفاده از امکانات نرم افزار محدود شده و در صورت بروز مشکلی برای نرم افزار، دیگر قادر به دریافت خدمات پشتیبانی از گروه نرم افزاری درحال نخواهید بود.

خدمات پشتیبانی شامل چه چیزهایی می شود؟

این خدمات می تواند شامل بروزرسانی مداوم نرم افزار، پشتیبانی کاربرها، آموزش نرم افزار دبیرخانه، رفع خطاهای نرم افزار دبیرخانه، افزوده شدن امکانات بیشتر به نرم افزار و بسیاری دیگر از موارد مرتبط با نرم افزار دبیرخانه شما می باشد.

اما کسی که به دنبال دانلود نرم افزار دبیرخانه کرک شده (آن هم با این درجه از اهمیت اطلاعاتی) می باشد، چیزی جز محدودیت در انتخاب و کارایی برنامه و ناامنی اطلاعات به دست نخواهد آورد.

دنبال دانلود نسخه آزمایشی رایگان نرم افزار دبیرخانه می باشید؟

برای دانلود نرم افزار دبیرخانه از این قسمت اقدام کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی